Video Premiere: Brandi Carlile - "That Wasn't Me" (Live at Bear Creek Studios)

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo

Mensagem por BlueSkydream em Sex 1 Jun - 21:00

“That Wasn’t Me,” a track off of Brandi Carlile’s forthcoming album Bear Creek, summons goosebumps upon listening to a stripped-down, haunting song. The Washington-based singer/songwriter calls it “a song that happened by accident, like all my favorite songs that I write do.” And what a happy accident it is.

Her full-bodied, mournful voice, combined with pleading questions like “Did I bring shame upon my family?” and “Do I make myself a blessing to everyone I meet?” set up a vulnerable, yet ultimately triumphant conversation about what’s to come in her future. Long-time collaborators Phil and Tim Hanseroth join Carlile on backup vocals, adding just the right layer of depth to a song that’s already cavernously deep. This all happens on the beautiful backdrop of Bear Creek Studios, nestled in the Pacific Northwest wilderness.

Be sure to check out Paste’s cover story on Brandi Carlile in the Paste mPlayer next Tuesday.

Video no seguinte link:
http://www.pastemagazine.com/blogs/av/2012/06/video-premiere-brandi-carlile---that-wasnt-me.html

BlueSkydream

Re: Video Premiere: Brandi Carlile - "That Wasn't Me" (Live at Bear Creek Studios)

Mensagem por Mapacafe em Sab 2 Jun - 14:38

olá pessoal Smile

Adoro o album novo Smile não ouço outra coisa Smile

Venha a digressão pela Europa, sff

beijinhos a todas/as, JP espero qiue esteja tudo bem ctg.

Re: Video Premiere: Brandi Carlile - "That Wasn't Me" (Live at Bear Creek Studios)

Mensagem por JP em Ter 5 Jun - 17:27

Ahahahah eu tenho direito a parte do comentário especialmente dedicada a mim por não ter facebook x)
JP

Mensagem por Xena em Ter 5 Jun - 20:02

lool eh pa João tens que fazer um livro da cara pa ti moço!! nem sabes o que a gente "orienta" por la ahahahahah

Aqui esta o Video oficial do That Wasnt Me já agora ( ta no fim da entrevista)

http://music-mix.ew.com/2012/06/05/brandi-carlile-kris-kristofferson-video/

Última edição por Xena em Ter 5 Jun - 22:20, editado 1 vez(es)
Xena

Mensagem por JP em Ter 5 Jun - 20:37

Não, gosto mais dos livros da biblioteca Very Happy
JP

Mensagem por Xena em Ter 5 Jun - 22:19

Acho k fazes mto bem tb Wink e nos vamos-te mantendo updated :p
Xena

Mensagem por Xena em Qua 6 Jun - 16:23

Mais um video. O sorriso dela no fim mata-me xD

Xena

Mensagem por Conteúdo patrocinado

Conteúdo patrocinado

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo

Permissão deste fórum: